Φάση Σεναρίου
Χημεία (Γενικό Λύκειο)
Διάκριση γλυκερίνης και γλυκόζης
40λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_3.doc
Τα διαδραστικά βίντεο που χρησιμοποιούνται ως εργαλείο στη φάση αυτή περιέχουν ερωτήσεις πρόβλεψης με στόχο την επαλήθευση των απόψεων των μαθητών για το πείραμα που καλούνται να προτείνουν για τη διάκριση μεταξύ γλυκερίνης και γλυκόζης. Στο τέλος μπορούν οι μαθητές να αξιολογηθούν με τη βοήθεια των ερωτήσεων με κάρτες.
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΦΕΛΛΙΓΓΕΙΟΥ ΥΓΡΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΚΟΖΗ
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΦΕΛΙΓΓΕΙΟΥ ΥΓΡΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗΣ
ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΑΛΔΕΫΔΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).