Φάση Σεναρίου

Χημεία (Γενικό Λύκειο)

ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

2 ώρες

Χρήσεις και δομή της γλυκερίνης

30λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_1.doc

Με δύο δραστηριότητες οι μαθητές διαπιστώνουν τις χρήσεις της γλυκερίνης και εξάγουν συμπεράσματα για τη δομή της. Στην πρώτη δραστηριότητα αποτυπώνονται στο φύλλο εργασίας οι απόψεις των μαθητών για το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η γλυκερίνη και στη συνέχεια με την εφαρμογή της πλατφόρμας ( διαδραστικές ενεργές περιοχές) κια τη συμπλήρωση κατάλληλων ερωτήσεων κλειστού τύπου γίνεται επιβεβαίωση ή συμπλήρωση των αρχικών τους απόψεων.

Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές αρχικά καταθέτουν την αρχική τους υπόθεση για το ποια χαρακτηριστική ομάδα περιέχεται στη γλυκερίνη. Στη συνέχεια επαληθεύουν την υπόθεση αυτή με τη βοήθεια της χρήσης εξωτερικού περιεχομένου που εισάγεται στην πλατφόρμα και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση εφαρμογής από το αποθετήριο μαθησιακών αντικειμένων "Φωτόδεντρο" με τίτλο: "ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΑΛΚΟΟΛΩΝ". Μετά την παρατήρηση της τρισδιάστατης δομής της γλυκερίνης συμπεραίνουν σε ποια κατηγορία ανήκει η γλυκερίνη ανάλογα με τον αριθμό των χαρακτηριστικών ομάδων που περιέχει.


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΑΤΑ ΑΛΚΟΟΛΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΩΣΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ

Χαρακτηρίστε την πρόταση ως σωστή ή λανθασμένη.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΕΝΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΛΕΞΕΩΝ.


ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΥΚΕΡΙΝΗΣ


Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
509