Φάση Σεναρίου

Χημεία (Γενικό Λύκειο)

ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

2 ώρες

Χρήση και δομή της γλυκόζης

15λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_2.doc

Με τη βοήθεια μιας διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής που περιέχει εκπαιδευτικό παιχνίδι οι μαθητές διαπιστώνουν ποια είναι η χρήση της γλυκόζης στην καθημερινή ζωή και παρατηρούν την τρισδιάστατη δομή και τον συντακτικό τύπο της κλειστής αλυσίδας της γλυκόζης. Σκοπός είναι με μία ερώτηση επιλογής του σωστού σημείου να καταλήξουν στην κοινή χρήση της γλυκερίνης και της γλυκόζης. Η διαδραστική παρουσίαση και η ερώτηση που τη συνοδεύει καθοδηγεί το μαθητή να συμπεράνει ποια χαρακτηριστική ομάδα των οργανικών ενώσεων περιέχεται στη γλυκόζη εκτός από τα υδροξύλια.


ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ


ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΩΣΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ

Κάντε κλικ στο σημείο στο οποίο απεικονίζεται η κοινή χρήση της γλυκερίνης και της γλυκόζης.

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΒΡΑΑΜ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΓΛΥΚΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΖΗ: ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ - ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
510