Φάση Σεναρίου
Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)
Συζήτηση με Διάλογο και Προτάσεις Επίλυσης
Ο εκπαιδευτικός συντονίζει έναν διάλογο με τους μαθητές για τους κινδύνους από τη μόλυνση του περιβάλλοντος σε τοπικό επίπεδο και τις λύσεις που θα μπορούσαν να υπάρξουν για την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και η κάθε ομάδα συμμετέχει στο διάλογο και προτείνει λύσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα. 1η Ομάδα: Το πρόβλημα των σκουπιδιών, 2η ομάδα: Το πρόβλημα των πεταμένων συσκευών και βαρέων αντικειμένων, 3η ομάδα: Το πρόβλημα της ηχορύπανσης, 4η ομάδα: Το πρόβλημα της διάσωσης των πόρων του πλανήτη και η επίλυσή του με τη μέθοδο της ανακύκλωσης. Ακολουθεί επιχειρηματολογία με παράλληλο καταιγισμό ιδεών σε μια προσπάθεια αναγνώρισης των προβλημάτων καθώς και επίλυσής των. Η τάξη μεταφέρεται στο εργαστήρι πληροφορικής όπου οι ομάδες διερευνούν τις προτεινόμενες πηγές, (Αναφέρονται στην ενότητα των Διαδραστικών Εργαλείων), καταγράφουν τα προβλήματα και στη συνέχεια όπου και εκεί σε ένα Power Point δημιουργούν μια παρουσίαση όπου αναλύουν το πρόβλημα και προτείνουν τις ενδεχόμενες λύσεις του.
Ήχος & Φύση Διευκρίνιση
Φύση χωρίς Σκουπίδια Διευκρίνιση
Ο Περιβαλλοντο-Μαθητής Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)