Φάση Σεναρίου
Μηχανολογία (Ε.Ε.) (Επαγγελματικό Λύκειο)
Περιγραφή - Σκοπός και Τύποι Εδράνων
45λεπτά
Ο μαθητής μαθαίνει να περιγράφει και να ορίζει τα έδρανα, ανακαλύπτει το λειτουργικό σκοπό τους και τις χρήσεις τους, κατανοεί τη σημαντικότητα της ύπαρξής τους και στη συνέχεια κατατάσσει τα έδρανα σε κατηγορίες α) ανάλογα με τις δυνάμεις που παραλαμβάνουν, β) ανάλογα με το είδος της τριβής που αναπτύσσουν και γ) ανάλογα με το τρόπο λειτουργίας τους.
Περιγραφή - Ορισμός - Σκοπός που εξυπηρετούν
Τύποι και κατηγορίες Εδράνων
Οπτική αναγνώριση εδράνων Διευκρίνιση
Στην εικόνα που ακολουθεί αντιστοιχίστε το σωστό τύπο εδράνου με τα σχήματα. Με αριστερό πατημένο κλικ σύρετε το τύπο του εδράνου επάνω στη σωστή εικόνα..
Πηγή: Από το σχολικό βιβλίο "ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ"
Επιλέξτε το "ΣΩΣΤΟ" ή "ΛΑΘΟΣ"
Ερωτησήσεις συμπλήρωσης κενών Διευκρίνιση
Κάντε κλικ με το ποντίκι σας μέσα στο πλαίσιο της πρότασης και συμπληρώστε με ελληνικά πεζά γράμματα τη σωστή λέξη.
Ερωτήσεις αντιστοίχισης. Διευκρίνιση
Πραγματοποιήστε τις ακόλουθες αντιστοιχίσεις. Με αριστερό πατημένο κλικ σύρετε τη λέξη στο σωστό κενό.
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΑΛΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΓΟΜΑΤΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Έδρανα - Είδη Εδράνων» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).