Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Αξιολόγηση και επέκταση του σεναρίου
Στην τελευταία φάση, ολοκληρώνουμε την ενασχόλησή μας με πολλαπλασιαστικούς συλλογισμούς, ενώ παράλληλα αξιολογούμε τις δράσεις μας.
Η/ο εκπαιδευτικός θα αναθέσει στις ομάδες να ασχοληθούν με το πρώτο ψηφιακό παιχνίδι, όπου θα ψάξουν ανάμεσα σε διάφορα αντικείμενα αλλά και θα επιλέξουν τη σωστή έκφραση στα ερωτήματα που τίθενται. Στην επόμενη δράση η/ο εκπαιδευτικός τους αναθέτει να "βγάλουν από το ντουλάπι 3 ζευγάρια κάλτσες", τοποθετώντας τα έξω από το ντουλάπι.
Επίσης, θα παίξουν με το ψηφιακό παιχνίδι "bubble shooter", όπου στοχεύουν αποτελεσματικά μόνον όταν τα μπαλόνια είναι ομαδοποιημένα σε δυάδες, τριάδες, τετράδες κτλ. Παρουσιάζοντας το παραπάνω ψηφιακό παιχνίδι, ο/η εκπαιδευτικός εξηγεί τους κανόνες του παιχνιδιού και παίζει ο/η ίδιος/α δοκιμαστικά, αν χρειαστεί: "-τα μπαλόνια δεν πρέπει να φθάσουν στο κάτω μέρος της οθόνης, όπου βρίσκεται το κανόνι. Για να κερδίσουμε στο παιχνίδι, πρέπει να σκάσουμε όλα τα μπαλόνια. Για να γίνει αυτό στοχεύστε τα μπαλόνια εκείνα που φτιάχνουν δυάδες, τριάδες κτλ και σε αυτό σας βοηθάει το κανόνι σας, αφού πετάει χρωματιστά μπαλόνια!".
Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένες ιδέες επέκτασης του σεναρίου που μπορεί να στήσει ο/η εκπαιδευτικός στα λογισμικά "kidspiration" ( δίποδα και τετράποδα θηλαστικά) και "tuxpaint stamps" (χρήση σφραγίδας για τη διακόσμηση των προσκλήσεων).
Στο φύλλο εργασίας προτείνεται μια ρουμπρίκα αξιολόγησης του σεναρίου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την/τον εκπαιδευτικό για την αξιολόγηση των παιδιών.
Παιχνίδια με τις ποσότητες Διευκρίνιση
Βγάλε από το ντουλάπι 3 ζευγάρια κάλτσες Διευκρίνιση
Μπαλόνια που σκάζουν Διευκρίνιση
Τα αποτυπώματα (kidspiration) Διευκρίνιση
Οι προσκλήσεις (tuxpaint stamps) Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΎΣΙΑΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΣΟΦΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ (Συντονιστής)