Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Εικονικό πείραμα (εργασία στο σπίτι)
Οι μαθητές εκτελούν (ατομικά) στο σπίτι τις δραστηριότητες του 2ου φύλλου εργασίας.
Θα πρέπει, χρησιμοποιώντας προσομοίωση από το διαδίκτυο, να κατασκευάσουν συγκεκριμένο κύκλωμα, να πάρουν μετρήσεις με εικονικό βολτόμετρο και εικονικό αμπερόμετρο, να καταγράψουν τις μετρήσεις τους και να απαντήσουν σε στοχευμένες ερωτήσεις.
Οι μαθητές θα πρέπει να παραδώσουν συμπληρωμένο το φύλλο εργασίας στο αμέσως επόμενο μάθημα.
Καλό θα είναι:
* οι μαθητές να ενθαρρυνθούν να συνεργαστούν μεταξύ τους για την επίλυση ενδεχόμενων τεχνικών προβλημάτων (η αντιγραφή δεν είναι δυνατή, καθώς οι τιμές που πρέπει να βάλει ο κάθε μαθητής είναι προσωπικές για τον καθένα),
* οι μαθητές να σώσουν το αρχείο με το κύκλωμα που κατασκεύασαν, και να το στείλουν/παραδώσουν στον εκπαιδευτικό.
* οι μαθητές να καταχωρήσουν τις μετρήσεις τους σε φόρμα google που θα έχει δημιουργήσει ο εκπαιδευτικός (μπορεί, με κάποιους περιορισμούς, να χρησιμοποιηθεί η ενδεικτική φόρμα google http://goo.gl/forms/a1XNn00wwX). Η αξιοποίηση της φόρμας (και του λογιστικού φύλλου που αυτόματα τη συνοδεύει) δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία εργασίας του κάθε μαθητή, να ελέγχει για την ορθότητα των μετήσεων και του κυκλώματος κ.α.
Κατασκευή κυκλωμάτων (μόνο DC) (προσομοίωση) Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΛΤΣΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)