Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Τι έμαθα; Αξιολόγηση
20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe-3-cmap.docx
Οι μαθητές δοκιμάζουν τις γνώσεις που οικοδόμησαν ασκούμενοι στις δραστηριότητες αξιολόγησης του σεναρίου.
Οι δραστηριότητες είναι διαφορετικού τύπου και κλιμακούμενης δυσκολίας.
Περιλαμβάνονται ερωτήσεις Πολλαπλής επιλογής, Σωστού/Λάθους, Αντιστοίχισης.
Οι μαθητές συμπληρώνουν ημιτελή εννοιολογικό χάρτη.
4. Εννοιολογικός χάρτης - Κακόβουλο Λογισμικό Διευκρίνιση
Ανοίξτε το Φύλλο εργασίας και αφού συμβουλευτείτε τις πηγές του μαθήματος και τις δραστηριότητες που κάνατε μέχρι τώρα και συμπληρώστε τον εννοιολογικό χάρτη.
Δημιουργός Σεναρίου: ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΑΛΛΙΑΡΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΩΤΣΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ– ΙΟΙ / Είμαι καλά γιατρέ μου;» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).