Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 15 αποτελέσματα

Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Καθοδήγηση Lego Mindstorm με τη χρήση του App Inventor

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Μια εξερεύνηση… στον πολιτισμό της Αναγέννησης

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Τέχνες, Γράμματα και Πολιτισμός

Ταξινόμηση μονοδιάστατου πίνακα με τη μέθοδο της ευθείας ανταλλαγής (ή φυσαλίδας - Bubble Sort)

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Ταξινόμηση στοιχείων μονοδιάστατου πίνακα

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

«Give me your PIN! You have three tries! » (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: ΟΣΟ.. ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Σειριακή Αναζήτηση

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της ταξινόμησης-Αλγόριθμος Bubble sort

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος