Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 29 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Classroom Objects

Αγγλική Γλώσσα, Εκπαίδευση, Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων

Πληροφορική, Πληροφορία, Οργάνωση πληροφορίας

It's time you spoke, Mr. Bean!

Αγγλική Γλώσσα, Εκπαίδευση

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Eine kleine Schulgeschichte

Γερμανική Γλώσσα, Εκπαίδευση, Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή)

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας