Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 18 αποτελέσματα

Τελικά ο Velazquez ήξερε φυσική;

Φυσική (ΠΕ), Οπτική, Ανάκλαση

Ουράνιο Τόξο

Φυσική (ΠΕ), Οπτική

Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων

Πληροφορική, Πληροφορία, Οργάνωση πληροφορίας

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Πυθαγόρειο θεώρημα

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Διάθλαση και αρχή του ελάχιστου χρόνου

Φυσική (ΔΕ), Οπτική, Διάθλαση

Ανάκλαση

Φυσική (ΔΕ), Οπτική, Ανάκλαση

Το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του. Εφαρμογή τους σε δυο ενδιαφέροντα προβλήματα.

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Εμβαδά επίπεδων σχημάτων ( Β’ Γυμνασίου )

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου