

Οι μαθητές ανακαλύπτουν τη ζωή και το έργο του Σαίξπηρ, ενός από τους μεγαλύτερους θεατρικούς συγγραφείς όλων των εποχών. Στην πρώτη φάση του σεναρίου παρακολουθούν διαδραστικό βίντεο για τη ζωή και το έργο του και απαντούν σε ερωτήσεις που τους υποβάλλονται στη διάρκειά του. Στη δεύτερη φάση επεξεργάζονται υλικό και προετοιμάζουν την παρουσίαση σκηνών με τη μορφή θεατρικού αναλογίου από τρία διαφορετικά έργα του Σαίξπηρ, ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκουν. Στην τρίτη φάση παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης το αποτέλεσμα της δράσης που ανέλαβαν.
Για τις ανάγκες μιας θεατρικής παράστασης, που θα ανεβάσουν στο σχολείο, οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν ένα από τα έργα του κορυφαίου ευρωπαϊου δραματουργού, του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ. Πρέπει, λοιπόν, να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του και στη συνέχεια να παρουσιάσει ένα έργο η κάθε ομάδα στην ολομέλεια της τάξης, δίνοντας πληροφορίες για το περιεχόμενο, τους χαρακτήρες και τα διαχρονικά του μηνύματα. Στην παρουσίαση θα χρησιμοποιηθούν οι ΤΠΕ σε συνδυασμό με τεχνικές του θεάτρου.
- Να αντιληφθούν τη διαχρονική αξία των έργων του Σαίξπηρ
- Να γνωρίσουν την εποχή συγγραφής των έργων του
- Να αναρωτηθούν για τις επιδράσεις του έργου του από την ελληνική και ρωμαϊκή ιστορία και μυθολογία
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΤΡΕΧΛΗ ΖΩΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΕΝΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (Συντονιστής)