Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
1η ομάδα
Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας
Υπο-θέμα 1ο
Οι μαθητές της πρώτης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το πρώτο υπο-θέμα "Ιστορική εξέλιξη των κόμικς στο εξωτερικό - Κατηγορίες κόμικς - Μελέτη Κλασσικών Εικονογραφημένων" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας. Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.
Τα διερευνητικά ερωτήματα της πρώτης ομάδας είναι τα εξής:
Τι σημαίνει ο όρος "κόμικ";
Πότε δημιουργήθηκαν και πώς εξελίχθηκαν;
Ποια είναι τα είδη των κόμικς;
Μελέτη περίπτωσης: Ανάλυση των κόμικς "Κλασσικά Εικονογραφημένα"
Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, που είναι η δημιουργία κολάζ και αφίσας.
Δραστηριότητα 1η Διευκρίνιση
Δραστηριότητα 2η
Δραστηριότητα 3η
Δραστηριότητα 4η
ΠΑΡΑΤΟΛΜΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ (ΛΑΪΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ):ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΣΕΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΙΡΑ ΕΞΑΣΦΑΙΡΑ
Εισαγωγή
Είδη κόμικς
Κείμενο για κόμικ
Η σημασία της λέξης "κόμικ"
Σύντομη ιστορία των κόμικς
Η ιστορία των κόμικς
Τα κόμικς, η ιστορία τους και ο παιδαγωγικός χαρακτήρας τους
Κλασσικά Εικονογραφημένα
Δημιουργός Σεναρίου: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)