Φάση Σεναρίου
Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)
2η ομάδα
Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας
Υπο-θέμα 2ο
Οι μαθητές της δεύτερης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το δεύτερο υπο-θέμα "Ιστορική εξέλιξη των ελληνικών κόμικς - Μελέτη κόμικς του Αρκά" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας.Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.
Τα διερευνητικά ερωτήματα της δεύτερης ομάδας είναι τα εξής:
Ποια είναι τα πιο γνωστά περιοδικά κόμικς στην Ελλάδα;
Ποιο είναι το περιεχόμενό τους;
Ποιοι είναι οι κυριότεροι χαρακτήρες σ' αυτά τα κόμικς;
Πώς συνδέονται τα κόμικς με τις ιδέες της εποχής τους;
Μελέτη περίπτωσης: Ανάλυση των κόμικς του Αρκά
Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, το οποίο θα είναι ένα λεύκωμα που θα παρουσιάζει τα πιο γνωστά κόμικς στην Ελλάδα.
Δραστηριότητα 1η
Δραστηριότητα 2η
Δραστηριότητα 3η
Δραστηριότητα 4η
Ελληνικά Κόμικς
Εισαγωγή
ΑΡΚΑΣ
Αρκάς
Τα ελληνικά κόμικς από τη μεταπολίτευση έως σήμερα
Τα κλασσικά εικονογραφημένα και το ιστορικό μυθιστόρημα για παιδιά: μύθος και πραγματικότητα
Δημιουργός Σεναρίου: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)