Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)

Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!

3 ώρες

4η ομάδα

135λεπτά
Φύλλα Εργασίας
hartis_ennoion.pdf fyllo_ergasias_-aristofanis.pdf

Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας

Υπο-θέμα 4ο

Οι μαθητές της τέταρτης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το τέταρτο υπο-θέμα "Τα  κόμικς  ως  μέσο  επικοινώνησης  ιδεών - Μελέτη των κωμωδιών του Αριστοφάνη" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας. Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.

Τα διερευνητικά ερωτήματα της τέταρτης ομάδας είναι τα εξής:

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους;

Γιατί είναι σημαντικό να διαδίδονται τα κόμικς;

Ποιες είναι οι θετικές επιδράσεις των κόμικς;

Ποιες είναι οι αρνητικές επιδράσεις των κόμικς;

Ποια είναι τα μέσα διάδοσης της εικονογραφήγησης στο κοινό;

Μελέτη περίπτωσης: Ανάλυση των κόμικς "Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη"

Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, το οποίο θα είναι η δημιουργία ενός διαδικτυακού τόπου με τίτλο "Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!".


Δραστηριότητα 1η


Δραστηριότητα 2η


Δραστηριότητα 3η


Δραστηριότητα 4η


Εισαγωγή


Ένα αντιρατσιστικό κόμικ


Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη


Τα κόμικς και οι υποστηρικτές τους


Τα κόμικς και οι επικριτές τους


Δημιουργός Σεναρίου: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
969