Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γενικό Λύκειο)

Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!

3 ώρες

3η ομάδα

135λεπτά
Φύλλα Εργασίας
hartis_ennoion.pdf fyllo_ergasias_-vavel_-iros.pdf

 

Περιγραφή μεθοδολογίας- διαδικασίας

Υπο-θέμα 3ο

Οι μαθητές της τρίτης ομάδας αναλαμβάνουν να μελετήσουν το τρίτο υπο-θέμα "Δομικά στοιχεία - τεχνικές - διαδικασία δημιουργίας κόμικ -  Μελέτη του περιοδικού "Βαβέλ" και "Ο Μικρός Ήρως" διερευνώντας τα παρακάτω ερωτήματα. Συγκεκριμένα, η ομάδα αναλαμβάνει δραστηριότητες, πραγματοποιεί έρευνα και προσεγγίζει περιγραφικά, ερευνητικά και κριτικά το δικό της υπο-θέμα. Παράλληλα με τα προηγούμενα, δημιουργεί το δικό της φάκελο εργασίας. Στο παρόν ψηφιακό διδακτικό σενάριο παρουσιάζονται δραστηριότητες που αντιστοιχούν σε 3 διδακτικές ώρες.

Τα διερευνητικά ερωτήματα της τρίτης ομάδας είναι τα εξής:

Ποια είναι τα δομικά στοιχεία ενός κόμικ;

Ποιες είναι οι τεχνικές δημιουργίας κόμικ;

Πώς δημιουργείται ένα έντυπο ή ψηφιακό κόμικ;

Μελέτη περίπτωσης: Ανάλυση των κόμικς  "Βαβέλ" και "Ο Μικρός Ήρως"

Στο τέλος της ερευνητικής εργασίας, η συγκεκριμένη ομάδα θα παρουσιάσει το τέχνημά της, τo οποίο είναι η δημιουργία ενός έντυπου και ενός ψηφιακού κόμικ.


Δραστηριότητα 1η


Δραστηριότητα 2η


Δραστηριότητα 3η


Δραστηριότητα 4η


Εισαγωγή


Το πρώτο ελληνικό περιοδικό κόμικς


Σελίδα από το Περσέας και Ανδρομέδα


Παρουσίαση οδηγιών δημιουργίας ιστορίας κόμικ


Δημιουργός Σεναρίου: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Ανακαλύπτοντας την ένατη τέχνη...Τα κόμικς!» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
968