Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Πολιτιστικών Θεμάτων (Προσχολική)
Ασκήσεις εμπέδωσης- αξιολόγηση.
60λεπτά
Φύλλα Εργασίας
an_isoyn.doc
Στα πλαίσια της διαθεματικότητας τα παιδιά κάνουν
1. ασκήσεις γλώσσας (ταιριάζω το ζώο με το όνομά του).
2. ασκήσεις αριθμητικής (μετράω τα ζώα και βρίσκω τον σωστό αριθμό)
3. παίζουν παιχνίδι μνήμης. Καθώς ανασηκώνουν τις αναποδογυρισμένες κάρτες αναφέρουν και το όνομα του Θεού που απεικονίζεται σε αυτές.
4. συμπληρώνουν ανοιχτού τύπου φύλλο εργασίας : Αν ήσουν αρχαίος Αιγύπτιος Θεός τη μορφή ποιου ζώου θα διάλεγες να έχεις; Γιατί; Ζωγράφισε τον εαυτό σου όπως τον φαντάζεσαι σαν αρχαίο Αιγύπτιο Θεό.
Αξιολόγηση:Ανάλογα με το ποσοστό επιτυχίας των παιδιών στις ασκήσεις κρίνεται η επιτυχία του σεναρίου.
Βρες τα ίδια ζώα. Διευκρίνιση
Τα παιδιά γυρίζουν ανά δύο τις κάρτες για να αποκαλυφθεί η εικόνα. Πρέπει να θυμούνται πού είχαν δει το ίδιο ζώο για να φτιάξουν ζευγάρι.
Διάλεξε το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τα εικονιζόμενα εκθέματα.
Πώς ονομάζεται το εικονιζόμενο ζώο; Διευκρίνιση
Δίνονται δύο πιθανές απαντήσεις. Το παιδί πρέπει να βρει τη σωστή λέξη και να την πληκτρολογήσει στον χώρο της απάντησης.
Μέτρησε τα ζώα.
Δημιουργός Σεναρίου: Αγλαϊα Ζερμπίνη (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Υπάρχουν ζώα στο Αρχαιολογικό Μουσείο;» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.