Φάση Σεναρίου
Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός (Γενικό Λύκειο)
" Η μυστική παπαρούνα": Προσεγγίζοντας το μεσοπολεμικό διήγημα μέσα από τον λογοτεχνικό κόσμο του Στρατή Μυριβήλη.
Δραστηριότητες με βάση τα φύλλα εργασίας.
Β΄ Φάση (2η διδακτική ώρα – Κυρίως Φάση): Οι ομάδες των μαθητών με την καθοδήγηση του διδάσκοντος και δικής τους αυτενέργειας αναλαμβάνουν συγκεκριμένες εργασίες – δραστηριότητες με βάση τα φύλλα εργασίας. Ανά ομάδες δημιουργούν συλλογικό έργο μέσα σε συνθήκες ανάδρασης, δηλαδή η σκέψη κάθε μαθητή ανατροφοδοτεί τη σκέψη των υπολοίπων μελών της ομάδας και τα παραγόμενα έργα αποτελούν αντικείμενα συζήτησης και διαπραγμάτευσης. Αρχικά, δραστηριοποιούνται σε κοινό φύλλο εργασίας για όλες τις ομάδες για μια πρωτη ολιστική προσέγγιση του λογοτεχνικού αποσπάσματος για 25 λετπά περίπου και στη συνέχεια δραστηριοποιούνται σε εργασίες ανά ομάδα για 35 λεπτά περίπου με συγκεκριμένα θέματα - "αποστολές".
Ιστοσελίδα Εθνικού Κέντρου Βιβλίου Διευκρίνιση
Θεωρία για τη δομή βιογραφικού σημειώματος ως κειμενικό είδος. Διευκρίνιση
Εικόνες από τη μηχανή αναζήτησης της Google για τον Στρατή Μυριβήλη. Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα άρθρου της εφημερίδας Έθνος Διευκρίνιση
Θεωρία σχολικού εγχειριδίου για την πεζογραφία του μεσοπολέμου. Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα της Πύλης για την Ελληνική Γλώσσα Διευκρίνιση
WW1- Hell in the Trenches! Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα με πίνακες ζωγραφικής με θεματική τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα με αντιπολεμικές αφίσες της εποχής του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου. Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα σχετική με τη σημασία και το συμβολισμό των χρωμάτων. Διευκρίνιση
Ιστοσελίδα σχετική με τη σημασία και το συμβολισμό των χρωμάτων. Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΔΑΜΙΑΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)