Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Συζήτηση στην Τάξη
Ο διδάσκων χρησιμοποιεί διαφάνειες οι οποίες αναφέρονται σε όλες τις πιθανές απαντήσεις του δεύτερου φύλλου εργασίας, κάνοντας ουσιαστικά μια επισκόπηση των συνηθέστερων παρανοήσεων των μαθητών. Οι διαφάνειες παρουσιάζουν τις πιθανές απαντήσεις και συνοδεύουν τις λανθασμένες με διευκρινιστικές ερωτήσεις που καταδεικνύουν τους λόγους για τους οποίους δε θα μπορούσαν να είναι ορθές. Σκοπός της παραπάνω προσέγγισης είναι η δημιουργία γνωστικών συγκρούσεων. Οι σωστές απαντήσεις συνοδεύονται από οπτικοποιήσεις και φωτογραφίες, για να αποκτήσουν οι μαθητές συναίσθηση της δομής και της φυσικής υπόστασης του διαδικτύου. Ταυτόχρονα, γίνεται επίδειξη δικτυακού λογισμικού (traceroute, wireshark), ώστε να υπογραμμιστούν οι σχετικές έννοιες και να στηριχθούν οι ορθές αναπαραστάσεις.
Διαφάνειες για την Συζήτηση στην Τάξη Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: Γιώργος Μπουκέας (Εκπαιδευτικός)