Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΠΕ) (Δημοτικό)
Μια σύγχρονη Αργώ
15λεπτά
Οι μαθητές παρακολουθούν βίντεο με πληροφορίες σχετικές με τον τρόπο κατασκευής της σύγχρονης Αργούς και ενημερώνονται για το ταξίδι των Αργοναυτών της. Συγκρίνουν τα δύο ταξίδια συζητώντας για τις διαφορές και τις δυσκολίες. Ακούν τραγούδια με θέμα την "Αργώ". Κατανοούν ότι η Αργοναυτική εκστρατεία και οι ήρωές της εξακολουθούν να επηρεάζουν τον τόπο, την ιστορία του και τον πολιτισμό του.
Το πανί της Αργούς Διευκρίνιση
Το πανί της σύγχρονης Αργούς έγινε από καραβόπανο υφαντό και είναι 55 τ.μ. Δείτε φωτογραφίες από την κατασκευή του.
Ιούλιος Βερν και Αργοναύτες Διευκρίνιση
Κατεβάστε την παρακάτω σελίδα, βρείτε την παράγραφο με τα έντονα μαύρα γράμματα και διαβάστε τι γράφει ο Ιούλιος Βερν σε χειρόγραφό του για τους Αργοναύτες.
Το ταξίδι της σύγχρονης Αργούς Διευκρίνιση
Δείτε φωτογραφίες του ταξιδιού στην ιστοσελίδα των σύγχρονων Αργοναυτών 2008
Η Αργώ στη μουσική 1 Διευκρίνιση
Το τραγούδι "Αργώ" ερμηνεύει ο Μανώλης Μητσιάς, οι στίχοι είναι του Άλκη Αλκαίου και η μουσική του Θάνου Μικρούτσικου
Το πειραματικό ταξίδι Διευκρίνιση
Το βίντεο είναι απόσπασμα από το βίντεο 'Το μυθικό, πειραματικό ταξίδι της Αργώς' από τη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=-s_0bwC7Hi8
Η κατασκευή της σύγχρονης Αργούς Διευκρίνιση
Το βίντεο είναι απόσπασμα από το βίντεο "Αργώ-Ζώντας το όνειρο" από τη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=oc1tUl_m2gA
Η Αργώ στη μουσική 2 Διευκρίνιση
Το τραγούδι "Αργώ" ερμηνεύει η Νένα Βενετσάνου, οι στίχοι είναι του Γιώργου Τσιτρούλη και η μουσική του Γιάννη Τάντση.
Εάν δεν υπάρχει αρκετός χρόνος δεν είναι απαραίτητο να ακουστούν ολόκληρα τα τραγούδια. Σκοπός της επαφής των μαθητών με αυτά είναι να νιώσουν ότι ο μύθος επηρεάζει τη μουσική και γενικότερα τον πολιτισμό.
Δημιουργός Σεναρίου: Μαρία Παγίδα (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ταξιδεύοντας με την Αργώ» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.