Φάση Σεναρίου
Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες (Γενικό Λύκειο)
Οι μαθητές ερευνούν
40λεπτά
Σε μια προσπάθεια περεταίρω αυτονόμησης των μαθητών τους ζητείται[1] να διερευνήσουν γιατί «τα παιδιά μελετούν, αλλά δεν κατανοούν» και γιατί «τα παιδιά αδιαφορούν για το σχολείο» (20΄). Ο εκπαιδευτικός είναι απλά παρατηρητής κι αφού οι μαθητές καταλήξουν σε πορίσματα τα παρουσιάζουν σε Prezi ή Power Point στην ολομέλεια (20΄).
[1] Κείμενα προς διερεύνηση
Μελέτη 1
Μελέτη 2
Αφού τοποθετήσετε τον αριθμό που αντιστοιχεί, κατά τη γνώμη σας, στο κάθε κριτήριο, να σχολιάσετε τις απαντήσεις σας, σύμφωνα με τα ζητούμενα.
Εικόνα μελέτης 1: "Τα παιδιά μελετούν, αλλά δεν κατανοούν"
Εικόνα μελέτης 2: "Τα παιδιά αδιαφορούν"
Δημιουργός Σεναρίου: Παρασκευή Ξένου_Στρούζα (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ο Ρόλος του σχολείου, ως φορέα δευτερογενούς κοινωνικοποίησης» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.