ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ- ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΜΑΝΙΑΚΙ- 1η και 3η ομάδα
30λεπτά
ΟΙ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ
Είστε οι άνδρες ( 2 ΟΜΑΔΕΣ) του Παπαφλέσσα και αποφασίσατε να αγωνιστείτε μαζί με τον αρχηγό σας στο Μανιάκι. Στόχος σας να νικήσετε τον Ιμπραήμ και να σώσετε την Επανάσταση! Για να πετύχετε τον στόχο σας πρέπει να συνεργαστείτε και να ακολουθήσετε τις οδηγίες που σας δίνονται!
1. Ανοίξτε το παρακάτω βίντεο με θέμα τη μάχη στο Μανιάκι και παρακολουθήστε το προσεκτικά.
2. Στο τετράδιο σας σημειώστε τις λέξεις-κλειδιά που είναι απαραίτητες στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε τον Παπαφλέσσα να νικήσει.
3. Μετά το τέλος της προβολής, ανοίξτε το σχολικό εγχειρίδιο (υπάρχει και σε ψηφιακή μορφή στο κάτω μέρος της σελίδας σας), διαβάστε πρώτα τις ιστορικές μετά το κείμενο του μαθήματος ΚΑΙ τέλος...
4. Ετοιμάστε έναν εννοιολογικό χάρτη με τις λέξεις -κλειδιά που θα σας βοηθήσει να περιγράψετε στους συμμαθητές σας το ιστορικό γεγονός.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!
ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΟΡΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ.
Διευκρίνιση
ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ
Ιστορία ΣΤ΄ Δημοτικού-Βιβλίο Μαθητή, Κεφάλαιο 11. Ο Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο - ο Παπαφλέσσας
Διευκρίνιση
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ανοίξτε τη σελίδα, διαβάστε το κείμενο και τις πηγές, συνεργαστείτε και βοηθήστε τον Παπαφλέσσα να νικήσει τον Ιμπραήμ πασά!
ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ- όπως παρουσιάζεται στο ποίημα του ΣΟΛΩΜΟΥ
Διευκρίνιση
Δείτε την ταινια, διαβάστε το ποίημα του Διονύσιου Σολωμού από τις πηγές και μιλήστε για τις επιπτώσεις της διχόονοιας!
Απόσπασμα από την ταινία ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ, με θέμα τη διχόνοια των Ελλήνων
Εννοιoλογικός χάρτης παρουσίασης του μαθήματος
Διευκρίνιση
δημιουργία με το πρόγραμμα kidspiration
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΔΡΟΥΓΚΑΣ (Εκπαιδευτικός)
Το σενάριο «ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ - Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ '21» έχει χαρακτηριστεί ως
Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει
κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1613