Φάση Σεναρίου
Λατινικά (Γενικό Λύκειο)
Ενότητα 14 (XIV): Γλωσσική-Λεξιλογική προσέγγιση, επεξεργασία και γραμματικής ανακεφαλαίωση.
Συντακτική επεξεργασία του κειμένου
Οι μαθητές είναι τώρα χωρισμένοισε 3 ομάδες με διακριτούς ρόλους.
Η 1η ομάδα αναλαμβάνει το χωρισμό των προτάσεων (Κύριες-Δευτερεύουσες). Εντοπίζεισυνδέσμους που εισάγουν δευτερεύουσες προτάσεις και αναφορικές αντωνυμίες. Εντοπίζει επίσης τους επιρρηματικούς προσδιορισμούς κάθε μορφής.
Η 2η ομάδα εντοπίζει τα ρήματα, τα υποκείμενα και ό,τι συμπληρώνει τα ρήματα.
Η 3η ομάδα εντοπίζει τους ονοματικούς προσδιορισμούς, διακρίνοντάς τους σε ομοιόπτωτους και ετερόπτωτους.
Για να εργαστούν χρησιμοποιούν:
- Το Διαδίκτυο (προτεινόμενη ιστοσελίδα)
- Το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου (Word)
- Ελέγχουν τις γνώσεις τους στο συντακτικό παίζοντας ένα παιχνίδι, σχεδιασμένο από τη διδάσκουσα με το πρόγραμμα Hot Potatoes.
http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/course/view.php?id=4396 (Οι ασκήσεις βρίσκονται στο «Θέμα 10»)
- Οι μαθητές όλων των ομάδων συμπληρώνουν ένα κοινό φύλλο εργασίας, που θα είναι διαθέσιμο και στα Google Docs για αυτόματη διόρθωση από το διδάσκοντα
[ https://drive.google.com/drive/folders/0B-UBsqwyrhLyeFJEOEhFLWJwSU0]
Και στην ηλεκτρονική μας τάξη στο
[https://www.edmodo.com/home#/group?id=14416241&sub_view=folders]
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΤΥΜΠΑΝΙΔΟΥ (Εκπαιδευτικός)