Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Συνέπειες ανακαλύψεων
Οι μαθητές ήδη έχουν μάθει τους λόγους που οδηγήθηκαν οι εξερευνητές σε ανακαλύψεις νέων χωρών κατά τον 15οαι.μ.Χ. Γνώρισαν τους ίδιους τους εξερευνητές, την πορεία που χάραξαν στους χάρτες τους και τις νέες χώρες που αυτοί ανακάλυψαν. Διαπίστωσαν οτι τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα συνεχώς ανακαλύπτουν και κάτι καινούριο, αλλά αυτή τη φορά στο σύμπαν. Τώρα πλέον μένει να δουν και τις συνέπειες που προκάλεσαν οι ανακαλύψεις.
Μέσα από πηγές του ψηφιακού τους βιβλίου, από το διαδικτυακό λογισμικό "Η Εποχή των μεγάλων γεωγραφικών ανακαλύψεων, 15ος-16ος αι." και από διάφορες άλλες διαδικτυακές πηγές, λαμβάνοντας υπόψη τους τα φύλλα εργασίας, θα διερευνήσουν τις συνέπειες των ανακαλύψεων. Επίσης θα κληθούν όχι μόνο να τις διερευνήσουν αλλά και να δημιουργήσουν εννοιολογικό χάρτη και χρονογραμμή με τη βοήθεια διαδικτυακού λογισμικού, αφού πρώτα δουν αντίστοιχα δείγματα. Έτσι θα γίνουν μικροί δημιουργοί και θα συναισθανθούν περισσότερο τις θετικές αλλά κυρίως τις αρνητικές συνέπειες και καταστάσεις που βίωσαν οι φιλειρηνικοί πολιτισμοί που βάρβαρα προσπάθησαν κάποιοι ευρωπαίοι να τους "εκπολιτίσουν" και να τους "εκχριστιανίσουν".
Διερεύνηση των συνεπειών των ανακαλύψεων. Διευκρίνιση
Συνέπειες ανακαλύψεων Διευκρίνιση
Χρονολόγιο Διευκρίνιση
Χρονογραμμή από το διαδικτυακό λογισμικό timerime. Διευκρίνιση
Εννοιολογικός χάρτης στο cacoo. Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΝΙΚΟΣ (Εκπαιδευτικός)