Φάση Σεναρίου

Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)

Η διατροφή μας και ο τόπος διαμονής μας

3 ώρες

Γεωγραφία και εικαστικά - Παραγωγικός χαρτης.

30λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_ergasias_-_hartis.docx fyllo_ergasias_-_paragogi_proionton.docx

Τα νήπια παρατηρούν τον παραγωγικό χάρτη της Ελλάδας στην παρεούλα. Αναπαράγουν το χάρτη με υλικά του νηπιαγωγείου (πχ φελό) και τον βάφουν με κάποια χρώματα, σύμφωνα με το γεωγραφικό χάρτη της Ελλάδας.

Στη συνέχεια, κόβουν από περιοδικά, εικόνες τροφίμων και τις τοποθετούν ανάλογα αντιπροσωπευτικά πάνω στο χάρτη.

Επίσης, γράφουν καρτέλες με τα ονόματα των προιόντων παραγωγής κάθε τόπου. Φτιάχνουν και διπλές καρτέλες, για να κατανοήσουν ότι πολλές περιοχές παράγουν ίδια προιόντα.

Στον υπολογιστή θα φτιάξουν τα φύλλα εργασίας, προκειμένου να εξοικειώνονται με τη χρήση του υπολογιστή ταυτίζοντας περιοχές της Ελλάδος με τα προιόντα παραγωγής τους και με τη χαρά που προσδίδει η χρήση του υπολογιστή στα νήπια, ακόμα και με απλές κινήσεις ρολαρίσματος.

Εν τέλει, τα νήπια επεξεργάζονται παιχνίδια πολλαπλών ερωτήσεων στον υπολογιστή και ταυτόχρονα, παρακολουθούν τη χρήση του διαδραστικού σημείου πάνω στο χάρτη. Διαδικασία διασκεδαστική που βοηθάει στον εμπλουτισμό γνώσεων (γνωστικών περιοχών αλλά και γεωγραφίας) και ταυτοχρόνως, αναπτύσει γλωσσική καλλιέργεια και φαντασία.


Παραγωγικός Χάρτης Ελλάδας

Τα νήπια παρατηρούν τον πραγματικό παραγωγικό χάρτη της Ελλάδας και μετά παίζουν παιχνίδια αναπαραγωγής και σύνθεσής του.

Τα νήπια συνεργάζονται για την αναπαραγωγή του χάρτη

Παραγωγή λαδιού


Οι σωστές απαντήσεις μπορεί να είναι παραπάνω από μία.

Παραγωγή προιόντων

Περιοχές που παράγουν μεγαλύτερες ποσότητες λαδιού από άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Συγκομιδή εσπεριδοειδών

Μετά την παρατήρηση του χάρτη απαντάνε τα νήπια σε ερωτήσεις μνήμης

Οι σωστές απαντήσεις μπορεί να είναι πάνω από μία.

Αμπέλια της Ελλάδας.

Αύξηση παρατηρητικότητας και παιχνίδια μνήμης.

Παραγωγή βαμβακιού

Άσκηση παρατήρησης του χάρτη της Ελλάδας.

Μόνο μία σωστή απάντηση.

Παραγωγή βαμβακιού

Τα νήπια βρίσκουν πάνω στο χάρτη περιοχές και μαθαίνουν τη χώρα μας καώς εξασκώνται και στον υπολογιστή

Δημιουργός Σεναρίου: ΕΙΡΗΝΗ ΣΠΑΝΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Η διατροφή μας και ο τόπος διαμονής μας» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
1706