Φάση Σεναρίου

Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)

Γλυκάκι

3 ώρες

Εφαρμογή νέων ιδεών -Εμπέδωση-Γενικευση

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fasi_3_fe_1.docx fasi_3_fe_2_-_roymprika.docx fasi_3_fe_3.docx

Στην παρούσα φάση οι μαθητές σχεδιάζουν  ραβδόγραμμα (Φύλλο εργασίας 1) το οποίο δείχνει τη συνολική περιεκτικότητα των θρεπτικών ουσιών τόσο του σπιτικού τζιζκέικ όσο και του έτοιμου ανά 100γρ. Στη συνέχεια αφού απαντήσουν σε ερωτήσεις αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στο σπιτικό και το έτοιμο γλυκό, προτείνουν συστατικά με τα οποία θα δημιουργήσουν το "πιο υγιεινό γλυκό"

Οι μαθητές κάνουν ετεροαξιολόγηση των ομάδων συμπληρώνοντας ρουμπρίκα αξιολόγησης (Φύλλο Εργασίας 2).

Στη συνέχεια οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο στο Φύλλο Εργασίας 3 και απαντούν στις σχετικές ερωτήσεις.

Τέλος οι μαθητές μέσω της διαδραστικής άσκησης διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση γλυκού είναι ανάλογη της σωματικής δραστηριότητας και της ηλικίας του κάθε ατόμου. (διερευνητική δεξιότητα: everyday life connection skill).

 


Να κεράσω γλυκάκι; Ποιος από τους τρεις πρέπει ή δεν πρέπει να φάει γλυκό και πόσα κομμάτια;


Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Γλυκάκι» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2240