Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΠΕ) (Δημοτικό)
Εφαρμογή νέων ιδεών -Εμπέδωση-Γενικευση
Στην παρούσα φάση οι μαθητές σχεδιάζουν ραβδόγραμμα (Φύλλο εργασίας 1) το οποίο δείχνει τη συνολική περιεκτικότητα των θρεπτικών ουσιών τόσο του σπιτικού τζιζκέικ όσο και του έτοιμου ανά 100γρ. Στη συνέχεια αφού απαντήσουν σε ερωτήσεις αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στο σπιτικό και το έτοιμο γλυκό, προτείνουν συστατικά με τα οποία θα δημιουργήσουν το "πιο υγιεινό γλυκό"
Οι μαθητές κάνουν ετεροαξιολόγηση των ομάδων συμπληρώνοντας ρουμπρίκα αξιολόγησης (Φύλλο Εργασίας 2).
Στη συνέχεια οι μαθητές διαβάζουν το κείμενο στο Φύλλο Εργασίας 3 και απαντούν στις σχετικές ερωτήσεις.
Τέλος οι μαθητές μέσω της διαδραστικής άσκησης διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση γλυκού είναι ανάλογη της σωματικής δραστηριότητας και της ηλικίας του κάθε ατόμου. (διερευνητική δεξιότητα: everyday life connection skill).
Να κεράσω γλυκάκι; Ποιος από τους τρεις πρέπει ή δεν πρέπει να φάει γλυκό και πόσα κομμάτια;
Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)