Φάση Σεναρίου

Μελέτη Περιβάλλοντος (Δημοτικό)

Γνωρίζοντας τα ζώα της θάλασσας

2 ώρες

Ταυτότητες ζώων

60λεπτά
Φύλλα Εργασίας
omada_asterias.doc omada_ahinos.doc omada_kavoyras.doc omada_soypia.doc omada_htapodi.doc

Μεταφερόμαστε στο εργαστήριο των υπολογιστών, όπου οι μαθητές θα δουλέψουν σε ομάδες των τριών ατόμων με διακριτούς ρόλους σε κάθε υπολογιστή ( γραμματέας, συντονιστής, χειριστής).

Οι μαθητές είναι χωρισμένοι σε  πέντε ομάδες. Η κάθε ομάδα παίρνει την ονομασία του ζώου, για το οποίο καλείται να βρει πληροφορίες και να δημιουργήσει την ταυτότητά του.

 Μοιράζουμε στους μαθητές το συγκεκριμένο φύλλο εργασίας. Στην πρώτη δραστηριότητα η κάθε ομάδα θα κληθεί να βρει για ένα ζώο ( αστερίας, αχινός, χταπόδι, σουπιά, κάβουρας) πληροφορίες που απαντούν στις παρακάτω ερωτήσεις:

Πώς προστατεύεται από τους εχθρούς;

Τι τρώει; Πώς βρίσκει την τροφή του;

Πώς προσαρμόζεται στο περιβάλλον όπου ζει;

 από αποθηκευμένες σελίδες και βίντεο που υπάρχουν στα αγαπημένα του φυλλομετρητή και να συμπληρώσει την ταυτότητα του αντίστοιχου ζώο σε ένα έγγραφο του word.

Στο τέλος κάθε ομάδα θα παρουσιάσει τις πληροφορίες του ζώου της, στις υπόλοιπες ομάδες.

Στη συνέχεια, στην δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές θα κληθούν να σχεδιάσουν εικόνες - ζωγραφιές από το βυθό της θάλασσας με το revelation natural art και να τις εκτυπώσουν. Τέλος, με τις ζωγραφιές τους, θα κληθούν να συνθέσουν ένα κολλάζ με θέμα τα ζώα της θάλασσας. (Αν οι μαθητές έχουν εξοικειωθεί τη χρήση του power point, μπορεί να τους ζητηθεί να φτιάξουν μια παρουσίαση με τις ζωγραφιές-εικόνες που ετοίμασαν)


Δημιουργός Σεναρίου: ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΟΚΟΝΟΖΗ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Γνωρίζοντας τα ζώα της θάλασσας» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2298