Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Selfies for Greece

3 ώρες

Προώθηση κι αξιοποίηση ψηφιακού υλικού

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
promotion.docx

Στόχος αυτής της φάσης είναι η προβολή κι η αξιοποίηση του ψηφιακού υλικού που έχουν δημοσιεύσει οι μαθητές στην ιστοσελίδα τους. Η τρίτη και τελευταία φάση του σεναρίου αποτελείται από τα παρακάτω βήματα:

α) Σύντομη συζήτηση κι ενημέρωση (15 λεπτά)

Σε αυτό το βήμα, αρχικά γίνεται μια πολύ σύντομη ανασκόπηση του σεναρίου. Στη συνέχεια, μέσω μιας σύντομης παρουσίασης, ο καθηγητής ενημερώνει τους μαθητές σχετικά με απλούς τρόπους προώθησης μιας ιστοσελίδας. Κατόπιν, δίνεται ως άσκηση στους μαθητές το Φύλλο Εργασίας 1. Στην άσκηση αυτή, κάθε ομάδα μαθητών καλείται να αξιοποιήσει όλους τους γνωστούς τρόπους προώθησης.

β) Προώθηση των δημοσιευμένων selfies (30 λεπτά)

Οι μαθητές εργάζονται στις ίδιες ομάδες κι αποφασίζουν με ποιο τρόπο το κάθε μέλος της ομάδας θα προωθήσει τη μαθητική ιστοσελίδα. Αφού συμπληρωθούν τα φύλλα εργασίας, ο κάθε μαθητής αναλαμβάνει την προβολή της ιστοσελίδας με το δικό του τρόπο. Μερικοί μαθητές αναλαμβάνουν να σχολιάσουν τις δημοσιεύσεις των συμμαθητών τους από τις άλλες ομάδες εργασίας. Ορισμένοι προωθούν επιλεγμένες δημοσιεύσεις μέσω δημοφιλών κοινωνικών δικτύων. Άλλοι στέλνουν ηλεκτρονικό μήνυμα (email) σε φίλους τους στην Ελλάδα που τους καλεί να επισκεφθούν την ιστοσελίδα τους αλλά και να προσθέσουν επιπλέον περιεχόμενο. Τέλος, κάποιοι μαθητές στέλνουν email σε νέους στο εξωτερικό που τους ενημερώνει για τη μαθητική ιστοσελίδα.

Μετά το τέλος του σεναρίου, οι μαθητές ενθαρρύνονται ώστε να συνεχίσουν την ενημέρωση της ιστοσελίδας με νέο υλικό αλλά και την προώθησή της στον ελεύθερό τους χρόνο.


Παρουσίαση απλών τρόπων προώθησης ιστοσελίδων

Προτείνεται η χρήση βιντεοπροβολέα

Παράδειγμα προβολής μαθητικών selfies στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Το παράδειγμα της κοινοποίησης μέσω κοινωνικών δικτύων είναι καθαρά ενδεικτικό

Δημιουργός Σεναρίου: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΛΑΖΗΣ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Selfies for Greece» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2404