Φάση Σεναρίου
Αγγλική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Αφόρμηση - Έλεγχος ιδεών
5λεπτά
Σε αυτή τη φάση κινητοποιούνται οι μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή-διδακτική διαδικασία και ελέγχονται οι προϋπάρχουσες ιδέες των μαθητών
Γονιδιακή ρύθμιοη διαφορές προκαρυωτικών ευκαρυωτικών οργανισμών
Πηγή: users.kor.sch.gr/dgspanos
Η ρύθμιση της γονιδιακής έκφρασης στα βακτήρια
Τα βακτήρια όπως όλοι οι οργανισμοί παίρνουν ενέργεια από την τροφή τους Διευκρίνιση
Οι μαθητές συζητούν σε ομάδες και παρουσιάζουν στην ολομέλεια. Ο εκπαιδευτικός συντονίζει.
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΥΖΕΡΙΔΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Η λειτουργία του οπερονίου της λακτόζης μέσα από ψηφιακά μοντέλα» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).