Φάση Σεναρίου

Τεχνολογία (Γυμνάσιο)

Μεταφορές και επικοινωνίες

1 ώρα

Η σπουδαιότητα των μέσων μεταφοράς και επικ/νίας

15λεπτά
Φύλλα Εργασίας
2_fyllo_ergasias.docx

Στην 3η φάση  προβάλλονται εικόνες με μέσα  μεταφοράς και επικοινωνίας από κάθε κατηγορία της ενότητας και οι μαθητές-τριες αλληλεπιδρούν και παρουσιάζουν τα όσα κατέγραψαν στο φύλλο εργασίας  τους ,σχετικά με την κατασκευή που έχουν στο θρανίο τους . Η σειρά προβολής των εικόνων ( θαλάσσια μέσα μεταφοράς-χερσαία μέσα μεταφοράς - εναέρια μέσα μεταφοράς - ασύρματες και ενσύρματες επικοινωνίας) , καθορίζει και την σειρά που δίνεται η πρωτοβουλία σε κάθε μαθητή να παρουσιάζει το υλικό του π,χ, οι μαθητές-τριες με τις κατασκευές αλιευτικό σκάφος - υδροπλάνο - ιστιοφόρο και κρουαζιερόπλοιο  θα αναφερθούν πρώτοι στην σπουδαιότητα του συγκεκριμένων μέσων μεταφοράς , σε συνδυασμό και με τα θαλλάσια μέσα μεταφοράς που προβάλλονται στην οθόνη προβολής. Επιδιωκόμενοι στόχοι είναι , με την καθοδήγηση  και τις παρεμβάσεις του διδάσκοντα, να αναδειχθούν και αναφερθούν α) κυρίως τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα κάθε μέσου  β) μέρος της ιστορικής του διαδρομής  και γ) οι περιβαλλοντικές του επιδράσεις.


Μέσα μεταφοράς και μέσα επικοινωνίας

Παρουσίαση από διάφορα θαλάσσια -χερσαία- εναέρια μέσα μεταφοράς και ασύρματα και ενσύρματα μέσα μεταφοράς

Χερσαία μέσα μεταφοράς

Εικόνες από 10 μέσα μέσα μεταφοράς με προκαθορισμένη και ελεύθερη διαδρομή.

Εναέρια μέσα μεταφοράς

Εικόνες με μέσα μεταφοράς βαρύτερα και ελαφρύτερα από τον αέρα.

Μέσα επικοινωνίας

Εικόνες από 5 ενσύρματα και 5 ασύρματα μέσα επικοινωνίας

Δημιουργός Σεναρίου: ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Μεταφορές και επικοινωνίες» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2777