C'est drôle de faire la cuisine!

Γαλλική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

C'est drôle de faire la cuisine!

3 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning "Bon appétit à la grecque et à la française" που υλοποιείται με το Lycée Aristide Briand (Orange-France), οι μαθητές του ελληνικού εταιρικού σχολείου που διδάσκονται τη γαλλική γλώσσα, λαμβάνουν, κατά τη διάρκεια μιας βιντεοδιάσκεψης, ένα βίντεο από τους Γάλλους συμμαθητές τους με θέμα την παρουσίαση μιας γαλλικής συνταγής μαγειρικής! Οι μαθητές ενθουσιάζονται, μελετούν το αυθεντικό οπτικοακουστικό ντοκουμέντο που έχουν στη διαθεσή τους και ταυτόχρονα ολοκληρώνουν την αντίστοιχη ενότητα του σχολικού εγχειριδίου (Unité 4, "À table"). 


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Η τάξη σας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα συνεργατικής δράσης e-twinning με θέμα: "Bon appétit à la grecque et à la française" και καλείσθε να συνεργαστείτε με το σχολείο Lycée Aristide Briand (Orange, France). Οι γάλλοι συμμαθητές σας ενδιαφέρονται για την ελληνική κουζίνα και εσείς για τη γαλλική. Αυτή εξάλλου είναι και η βάση της συνεργασίας (ανταλλαγή συνταγών και πραγματοποίησή τους). Το πρόγραμμα ξεκινά και καλείστε, στο πλαίσιο των ανταλλαγών, να παρουσιάσετε ελληνικές συνταγές και στη συνέχεια να εκτελέσετε τις γαλλικές συνταγές που θα σας στείλουν. Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι βρίσκεται σε εξέλιξη! En route vers l'aventure!!! 

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Γυμνάσιο
Θεματική Ταξινομία
Γαλλική Γλώσσα > Γενικές Ικανότητες/Δεξιότητες > Κοινωνικο-πολιτισμικές γνώσεις >
Τύπος Διαδραστικότητας
Ενεργός μάθηση
Επίπεδο Διαδραστικότητας
υψηλό
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Ολοκλήρωση της ενότητας 4 "A table " του βιβλίου
46λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Στη σχολική αίθουσα
Λήψη της συνταγής από τους Γάλλους μαθητές
46λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Εργαστήριο Πληροφορικής
Επεξεργασία βίντεο από τους μαθητές
46λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Εργαστήριο Πληροφορικής
Περαιτέρω προσέγγιση του βίντεο
46λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Εργαστήριο Πληροφορικής
Αξιολόγηση-σχεδιασμός τελικού προϊόντος
46λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Σχολική αίθουσα
Διδακτικοί Στόχοι
Κατανόηση μια απλής συνταγής μαγειρικής
Κατανόηση των διάφορων προϊόντων διατροφής, συστατικών, εργαλείων
Ανάπτυξη υποθέσεων (να φανταστούν τη συνέχεια)
Εμπλουτισμός υπάρχοντος λεξιλογίου (χρήση προστακτικής, εκφράσεων ποσότητας, μεριστικών άρθρων)
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
cuisine, alimentation, recettes de cuisine, habitudes culinaires,
Υλικοτεχνική υποδομή
Ηλεκτρονικός υπολογιστής, σύνδεση στο διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας
Δημιουργός Σεναρίου: Αθηνά Βαρσαμίδου (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «C'est drôle de faire la cuisine! » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.