Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Χωρισμός σε ομάδες και μελέτη ενότητας
20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
eggrafo1.docx
Οι μαθητές καλούνται να χωριστούν σε ομάδες . Ο διαχωρισμός θα πρέπει να είναι ελεύθερος και χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς ( πχ αγόρια - κορίτσια ή καλοί - κακοί μαθητές). Βέβαια η παρέμβαση του διδάσκοντος είναι απαραίτητη εφόσον εκείνος κρίνει ότι εμποδίζεται η όλη διαδικασία. Εφόσον γίνει ο διαχωρισμός θα πρέπει οι μαθητές να μελετήσουν ξανά την ενότητα του Διαφωτισμού του κεφαλαίου VI , μια ενότητα που εννοείται ότι έχει γίνει ήδη η επεξεργασία της για να θυμηθούν όλοι μαζί την ενότητα αυτή. Σε αυτή τη φάση καλό θα ήταν να δώσουμε και το φύλλο εργασίας στα παιδιά - που είναι κοινό για όλες τις ομάδες - και για όλα τα στάδια του σεναρίου.
Δημιουργός Σεναρίου: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΤΖΕΒΕΛΕΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο ««Διασταύρωση » ευρωπαϊκού και νεοελληνικού διαφωτισμού» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.