Φάση Σεναρίου

Ιστορία (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)

«Διασταύρωση » ευρωπαϊκού και νεοελληνικού διαφωτισμού

3 ώρες

Χωρισμός σε ομάδες και μελέτη ενότητας

20λεπτά
Φύλλα Εργασίας
eggrafo1.docx

Οι μαθητές καλούνται να χωριστούν σε ομάδες . Ο διαχωρισμός θα πρέπει να είναι ελεύθερος και χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς         ( πχ αγόρια - κορίτσια ή καλοί - κακοί μαθητές). Βέβαια η παρέμβαση του διδάσκοντος είναι απαραίτητη εφόσον εκείνος κρίνει ότι εμποδίζεται η όλη διαδικασία. Εφόσον γίνει ο διαχωρισμός θα πρέπει οι μαθητές να  μελετήσουν  ξανά την ενότητα  του Διαφωτισμού του   κεφαλαίου  VI , μια ενότητα που εννοείται ότι έχει γίνει ήδη η επεξεργασία της  για να θυμηθούν όλοι μαζί  την ενότητα αυτή. Σε αυτή τη φάση καλό θα ήταν να δώσουμε και το φύλλο εργασίας στα παιδιά - που είναι κοινό για όλες τις ομάδες - και για όλα τα στάδια του σεναρίου. 


Δημιουργός Σεναρίου: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΤΖΕΒΕΛΕΚΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο ««Διασταύρωση » ευρωπαϊκού και νεοελληνικού διαφωτισμού» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές (βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2893