Φάση Σεναρίου
Χημεία (Γενικό Λύκειο)
Αξιολόγηση του σεναρίου-Ανατροφοδότηση
15λεπτά
Φύλλα Εργασίας
axiologisi_toy_senarioy.docx
Το σενάριο αξιολογείται , όσον αφορά την υλοποίηση των διδακτικών στόχων , με τη συμπλήρωση από τους μαθητές των αντίστοιχων φύλλων εργασίας και τον έλεγχο από τον εκπαιδευτικό.
Δίνεται στους μαθητές φύλλο με κατάλληλες ερωτήσεις για την αξιολόγηση του σεναρίου.
Ο εκπαιδευτικός μετά το πέρας κάθε διδακτικής παρέμβασης αξιολογεί τις δυσκολίες που εμφανίστηκαν και συντάσσει κείμενο με τις παρατηρήσεις του και τυχόν βελτιώσεις (ανατροφοδότηση).
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΕΡΕΩΝ-ΑΕΡΙΩΝ ΣΕ ΥΓΡΑ» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.