Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Δίνοντας τον έλεγχο στον χρήστη
8λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe_2_batchasinggame.docx
Προσθέτουμε στην πεταλούδα άλλα τρία σενάρια που να επιτρέπουν στον χρήστη να κινεί την πεταλούδα με τα πλήκτρα κάτω, δεξιά και αριστερά. Συμβουλευόμαστε την εικόνα στο φύλλο εργασίας που εμφανίζει τις μοίρες που αντιστοιχούν σε κάθε κατεύθυνση. Για να εξοικονομήσουμε χρόνο, μπορούμε να αντιγράψουμε το πρώτο σενάριο (δεξί κλικ στο σενάριο και επιλέγουμε από το μενού διπλασίασε) και να προσαρμόσουμε τα αντίγραφα.
Έλεγχος χαρακτήρα από το πληκτρολόγιο
Λύση δεύτερης φάσης Διευκρίνιση
Προτείνεται η χρήση της εικόνας μόνο για έλεγχο της επίλυσης του μαθητή
Δημιουργός Σεναρίου: Αθηνά Σταυράκη (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.