Φάση Σεναρίου

Πληροφορική (Γυμνάσιο)

Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch

1 ώρα

H νυχτερίδα φτερουγίζει

8λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe_4_batchasinggame.docx

Στις ενδυμασίες της νυχτερίδας, εισάγουμε μία δεύτερη ενδυμασία με διαφορετική θέση των φτερών της. Στην συνέχεια προσθέτουμε στο σενάριο την εντολή "Επόμενη ενδυμασία" από την μωβ συλλογή Όψεις η οποία αλλάζει την εικόνα της νυχτερίδας. Σκεφτόμαστε αν η νέα εντολή πρέπει να μπει μέσα ή έξω από την εντολή "για πάντα" ώστε σε κάθε κίνηση της νυχτερίδας να εμφανίζεται με διαφορετική θέση των φτερών της και να δημιουργείται η ψευδαίσθηση του φτερουγίσματος.

Εισάγουμε μία εντολή που επιβραδύνει το φτερούγισμα της νυχτερίδας.


Άσκηση animation για το σπίτι

η επέκταση του προγράμματος δίνεται ως εργασία για το σπίτι

Τοποθέτηση νέας εντολής


Λύση 4ης φάσης

Προτείνεται η χρήση της λύσης μόνο για έλεγχο της επίλυσης του μαθητή.

Δημιουργός Σεναρίου: Αθηνά Σταυράκη (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
3657