Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
H νυχτερίδα φτερουγίζει
8λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fe_4_batchasinggame.docx
Στις ενδυμασίες της νυχτερίδας, εισάγουμε μία δεύτερη ενδυμασία με διαφορετική θέση των φτερών της. Στην συνέχεια προσθέτουμε στο σενάριο την εντολή "Επόμενη ενδυμασία" από την μωβ συλλογή Όψεις η οποία αλλάζει την εικόνα της νυχτερίδας. Σκεφτόμαστε αν η νέα εντολή πρέπει να μπει μέσα ή έξω από την εντολή "για πάντα" ώστε σε κάθε κίνηση της νυχτερίδας να εμφανίζεται με διαφορετική θέση των φτερών της και να δημιουργείται η ψευδαίσθηση του φτερουγίσματος.
Εισάγουμε μία εντολή που επιβραδύνει το φτερούγισμα της νυχτερίδας.
Άσκηση animation για το σπίτι Διευκρίνιση
η επέκταση του προγράμματος δίνεται ως εργασία για το σπίτι
Τοποθέτηση νέας εντολής
Δημιουργός Σεναρίου: Αθηνά Σταυράκη (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.