Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)

Κινητά τηλέφωνα στο Σχολείο - Handys in der Schule

3 ώρες

Υλοποίηση σχετικής εργασίας και αξιολόγηση

45λεπτά

Για να γίνει σύνδεση με τα διδαχθέντα των δύο προηγούμενων διδακτικών ωρών, προβάλλεται πάλι η αρχική εικόνα, αλλά έχοντας προσθέσει τώρα "σύννεφα" πάνω από κάποια πρόσωπα. Οι μαθητές πρέπει να φανταστούν, τι σκέφτονται αυτά τα πρόσωπα.

Οι ομάδες πρέπει να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα των εργασιών τους. Με κλήρωση γίνεται η σειρά παρουσίασης των εργασιών των ομάδων.

Μόλις τελειώνει την παρουσίαση μία ομάδα κι αν θέλει κάποιος, μπορεί να σχολιάσει με ευπρέπεια την παρουσίαση.

Μόλις τελειώσουν ΟΛΕΣ οι ομάδες την παρουσίασή τους, γίνεται η τελική αξιολόγηση (η βαθμολογία 1 (χειρότερο) έως 5 (καλύτερο) δίνεται για κάθε ένα από τα 3 κριτήρια, που έχουν αναφερθεί στο φύλλο εργασίας). Η ψηφοφορία-αξιολόγηση είναι φανερή και καμία ομάδα δεν μπορεί να αξιολογήσει τον εαυτό της.Ο εκπ/κός δίνει ένα μικρό δώρο (π.χ. σοκολάτες) στα μέλη της ομάδας, που έλαβε την μεγαλύτερη βαθμολογία.

Η ώρα τελειώνει με προφορική αξιολόγηση-κριτική-σχόλιο των μαθητών για την όλη διαδικασία.


Was denken die Personen?

Στην ίδια εικόνα της 1ης φάσης έχουν προστεθεί 3 "σύννεφα" σε 3 διαφορετικά πρόσωπα της εικόνας. Οι μαθητές - για να γίνει επανασύνδεση με τα προηγούμενα - πρέπει να βρουν, τι σκέφτονται τα 3 πρόσωπα.

Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Κινητά τηλέφωνα στο Σχολείο - Handys in der Schule» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
3786