Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)

Κινητά τηλέφωνα στο Σχολείο - Handys in der Schule

3 ώρες

Επεξεργασία υλικού σχετικό με το θέμα (λεξιλόγιο)

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
sieben_tage_handyfasten.docx ein_wochenende_ohne_handy.docx

Για να ξανασυνδέσουμε τα διδαχθέντα της προηγούμενης ώρας, προβάλεται πάλι η αρχική εικόνα, αλλά έχοντας προσθέση τώρα "σύννεφα" πάνω από κάποια πρόσωπα. ΟΙ μαθητές πρέπει να φανταστούν, τι σκέφτονται αυτά τα πρόσωπα.

Δίνεται στον κάθε μαθητή ένα αυθεντικό κείμενο ("Sieben Tage Handyfasten - Ein Selbstversuch" - http://derstandard.at/2000001704417/Sieben-Tage-Handyfasten ) για ανάγνωση. Το θέμα του κειμένου είχε απλά αναφερθεί και τεθεί στο τέλος της προηγούμενης ώρα σαν ερώτημα προς τους μαθητές. Τώρα τους δίνεται μια αυθεντική/πραγματική καταγραφή αυτού του συμβάντος από έναν συνομίληκο νεαρό (16 ετών).

Μετά την 1η ανάγνωση και την εύρεση & καταγραφή των άγνωστων λέξεων κι εκφράσεων, γίνεται συζήτηση στην τάξη για το θέμα του κειμένου. Ακολουθεί μια άσκηση σωστό - λάθος, για καλύτερη κατανόηση του κειμένου.

Στο τέλος οι μαθητές σχηματίζουν 4 -5 ομάδες (2-4 άτομα στην κάθε ομάδα) και κάθε ομάδα παίρνει σε έντυπο φύλλο  την υποχρεωτική εργασία, που πρέπει να ετοιμάσει/επιλέξει κάθε ομάδα. Εκεί υπάρχουν αναλυτικά όλα τα στάδια εργασίας κι αξιολόγησης της δουλειάς τους.

Η ώρα τελειώνει με την αξιολόγηση της ώρας από τους μαθητές (σε post it χαρτάκια, για να είναι σύντομη και περιεκτική η αξιολόγηση).


Handyfasten

Bitte lesen Sie noch einmal den Text "Sieben Tage Handyfasten - Ein Selbstversuch" und fragen Sie sich: "Habe ich das gelesen?" Wenn ja, dann wählen Sie "richtig", wenn nicht, dann wählen Sie "falsch"!

Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Κινητά τηλέφωνα στο Σχολείο - Handys in der Schule» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
3785