Φάση Σεναρίου
Γερμανική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Επεξεργασία υλικού σχετικό με το θέμα (λεξιλόγιο)
Για να ξανασυνδέσουμε τα διδαχθέντα της προηγούμενης ώρας, προβάλεται πάλι η αρχική εικόνα, αλλά έχοντας προσθέση τώρα "σύννεφα" πάνω από κάποια πρόσωπα. ΟΙ μαθητές πρέπει να φανταστούν, τι σκέφτονται αυτά τα πρόσωπα.
Δίνεται στον κάθε μαθητή ένα αυθεντικό κείμενο ("Sieben Tage Handyfasten - Ein Selbstversuch" - http://derstandard.at/2000001704417/Sieben-Tage-Handyfasten ) για ανάγνωση. Το θέμα του κειμένου είχε απλά αναφερθεί και τεθεί στο τέλος της προηγούμενης ώρα σαν ερώτημα προς τους μαθητές. Τώρα τους δίνεται μια αυθεντική/πραγματική καταγραφή αυτού του συμβάντος από έναν συνομίληκο νεαρό (16 ετών).
Μετά την 1η ανάγνωση και την εύρεση & καταγραφή των άγνωστων λέξεων κι εκφράσεων, γίνεται συζήτηση στην τάξη για το θέμα του κειμένου. Ακολουθεί μια άσκηση σωστό - λάθος, για καλύτερη κατανόηση του κειμένου.
Στο τέλος οι μαθητές σχηματίζουν 4 -5 ομάδες (2-4 άτομα στην κάθε ομάδα) και κάθε ομάδα παίρνει σε έντυπο φύλλο την υποχρεωτική εργασία, που πρέπει να ετοιμάσει/επιλέξει κάθε ομάδα. Εκεί υπάρχουν αναλυτικά όλα τα στάδια εργασίας κι αξιολόγησης της δουλειάς τους.
Η ώρα τελειώνει με την αξιολόγηση της ώρας από τους μαθητές (σε post it χαρτάκια, για να είναι σύντομη και περιεκτική η αξιολόγηση).
Handyfasten Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΡΔΑΛΟΥΠΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)