Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

Eine kleine Schulgeschichte

3 ώρες

Σχολικοί χώροι- Schulräume

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
arbeitsblatt_2_drastiriotita_5.doc

Präsentationsphase 2 (5΄)

1η Δραστηριότητα

Αφού γίνει σύνδεση με την προηγούμενη φάση, ο εκπαιδευτικός δείχνει το βίντεο Schulräume, όπου παρουσιάζονται οι χώροι του σχολείου και οι αίθουσες διδασκαλίας. Σταματάει το βίντεο αν και όπου χρειάζεται, ή μπορεί να το επαναλάβει.  Οι μαθητές βλέπουν το βίντεο, όπου γίνεται η παρουσίαση του σχετικού με την ενότητα λεξιλογίου, και παράλληλα μαθαίνουν, πώς συνεχίζει η ιστορία της Lora. Στο τέλος του βίντεο οι μαθητές διατυπώνουν τις υποθέσεις τους, απαντώντας στο ερώτημα της Lora. ( Διαδραστικό βίντεο- Δραστηριότητα 1)

Erarbeitungsphase

2η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται να κάνουν ανά δύο τη δραστηριότητα: Schulräume: Was passt? (Ερώτηση αντιστοίχισης- Δραστηριότητα 2)

3η Δραστηριότητα(10΄)

Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να κάνουν τη δραστηριότητα: Schulräume: Was macht man wo? (Κάρτες ερωτήσεων- Δραστηριότητα 3)

4η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να εξασκηθούν στα ρήματα της ενότητας με τη δραστηριότητα: Schulräume: Was fehlt?(Ερώτηση συμπλήρωσης κενών- Δραστηριότητα 4)

 

5η Δραστηριότητα (10΄)

Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας σε δυάδες ( Arbeitsblatt 2- Φύλλο εργασίας 2- Δραστηριότητα 5)

Abschlußphase- Transfer (10΄)

6η Δραστηριότητα

Οι μαθητές καλούνται να πουν στην τάξη ανά δυάδες, όσα έγραψαν, χρησιμοποιώντας τα γλωσσικά μέσα, που τους δίνονται (Redemittel) και τις καινούριες τους γνώσεις.


Schulräume- Δραστηριότητα 1

Βίντεο με τη συνέχεια της ιστορίας της Lora και παρουσίαση των χώρων του σχολείου

Schulräume: Was passt?- Δραστηριότητα 2

Στο διαδικτυακό λεξικό www.duden.de βρίσκεις τους παρακάτω ορισμούς. Αντιστοίχισέ τους με τις λέξεις που έμαθες!

Schulräume: Was macht man wo?- Δραστηριότητα 3


Schulräume: Was fehlt?- Δραστηριότητα 4


Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Eine kleine Schulgeschichte» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
4039