Φάση Σεναρίου
Γερμανική Γλώσσα (Γυμνάσιο)
Σχολικοί χώροι- Schulräume
Präsentationsphase 2 (5΄)
1η Δραστηριότητα
Αφού γίνει σύνδεση με την προηγούμενη φάση, ο εκπαιδευτικός δείχνει το βίντεο Schulräume, όπου παρουσιάζονται οι χώροι του σχολείου και οι αίθουσες διδασκαλίας. Σταματάει το βίντεο αν και όπου χρειάζεται, ή μπορεί να το επαναλάβει. Οι μαθητές βλέπουν το βίντεο, όπου γίνεται η παρουσίαση του σχετικού με την ενότητα λεξιλογίου, και παράλληλα μαθαίνουν, πώς συνεχίζει η ιστορία της Lora. Στο τέλος του βίντεο οι μαθητές διατυπώνουν τις υποθέσεις τους, απαντώντας στο ερώτημα της Lora. ( Διαδραστικό βίντεο- Δραστηριότητα 1)
Erarbeitungsphase
2η Δραστηριότητα (5΄)
Οι μαθητές καλούνται να κάνουν ανά δύο τη δραστηριότητα: Schulräume: Was passt? (Ερώτηση αντιστοίχισης- Δραστηριότητα 2)
3η Δραστηριότητα(10΄)
Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να κάνουν τη δραστηριότητα: Schulräume: Was macht man wo? (Κάρτες ερωτήσεων- Δραστηριότητα 3)
4η Δραστηριότητα (5΄)
Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να εξασκηθούν στα ρήματα της ενότητας με τη δραστηριότητα: Schulräume: Was fehlt?(Ερώτηση συμπλήρωσης κενών- Δραστηριότητα 4)
5η Δραστηριότητα (10΄)
Οι μαθητές καλούνται να συμπληρώσουν το φύλλο εργασίας σε δυάδες ( Arbeitsblatt 2- Φύλλο εργασίας 2- Δραστηριότητα 5)
Abschlußphase- Transfer (10΄)
6η Δραστηριότητα
Οι μαθητές καλούνται να πουν στην τάξη ανά δυάδες, όσα έγραψαν, χρησιμοποιώντας τα γλωσσικά μέσα, που τους δίνονται (Redemittel) και τις καινούριες τους γνώσεις.
Schulräume- Δραστηριότητα 1 Διευκρίνιση
Schulräume: Was passt?- Δραστηριότητα 2 Διευκρίνιση
Schulräume: Was macht man wo?- Δραστηριότητα 3
Schulräume: Was fehlt?- Δραστηριότητα 4
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)