Φάση Σεναρίου

Γερμανική Γλώσσα (Γυμνάσιο)

Eine kleine Schulgeschichte

3 ώρες

Σχολικά μαθήματα-Schulfächer

45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
arbeitsblatt_3_drastiriotita_3.doc

Präsentationsphase  (5΄)

1η Δραστηριότητα

Αφού γίνει κάποια σύνδεση με την προηγούμενη φάση, ο εκπαιδευτικός δείχνει το βίντεο Schulfächer, όπου ακολουθώντας την ιστορία της Lora, παρουσιάζονται το σχολικά μαθήματα. Σταματάει το βίντεο αν και όπου χρειάζεται, ή μπορεί να το επαναλάβει. Οι μαθητές βλέπουν το βίντεο, όπου γίνεται η παρουσίαση του σχετικού με την ενότητα λεξιλογίου, και παράλληλα μαθαίνουν, πώς συνεχίζει η ιστορία της Lora. Στο τέλος του βίντεο οι μαθητές μπορούν να διατυπώσουν τις υποθέσεις τους για την έκβαση της ιστορίας. ( Διαδραστικό βίντεο-Δραστηριότητα 1)

 

Erarbeitungsphase 

2η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να κάνουν τη δραστηριότητα: Schulfächer Memory ( Κάρτες μνήμης - Δραστηριότητα 2)

 

3η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται ανά δύο να γράψουν το δικό τους σχολικό πρόγραμμα (Arbeitblatt 3- Φύλλο εργασίας 3- Δραστηριότητα 3)

 

4η Δραστηριότητα (5΄)

Οι μαθητές καλούνται να πουν στην τάξη ανά δυάδες, όσα έγραψαν, (κάθε δυάδα να περιγράψει μία μέρα της εβδομάδας) χρησιμοποιώντας τα γλωσσικά μέσα, που τους δίνονται (Redemittel) και τις καινούριες τους γνώσεις.

 5η Δραστηριότητα (10΄)

Οι μαθητές καλούνται να σχηματίσουν τετράδες και να κάνουν ένα σύντομο βίντεο με το πρόγραμμα των ονείρων τους (Traumstundenplan), όπου θα μπορούν να βάλουν όχι μόνο μαθήματα, αλλά και ό,τι δραστηριότητα θέλουν. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο Web 2.0 Animoto ( https://animoto.com) (παράδειγμα: Mein Traumstundenplan- Διαδραστικό βίντεο- Δραστηριότητα 5).

Tranfer

6η Δραστηριότητα (10΄)

Οι ομάδες παρουσιάζουν τις εργασίες τους χρησιμοποιώντας τις καινούριες τους αλλά και τις προηγούμενες γνώσεις.

Abschlußphase (3΄)

7η Δραστηριότητα

Με την ερώτηση: Η Lora τελικά βρήκε το κινητό της; οι μαθητές διατυπώνουν υποθέσεις. Ο εκπαιδευτικός βάζει το τελευταίο βίντεο (Ende), όπου οι μαθητές μαθαίνουν την έκβαση της ιστορίας (Διαδραστικό βίντεο- Δραστηριότητα 7).

Bewertung (2΄)

8η Δραστηριότητα

Οι μαθητές γράφουν σε έναν "τοίχο" padlet (https://el.padlet.com) ως αξιολόγηση κάτι που τους άρεσε από τη διδακτική ενότητα και κάτι που δεν τους άρεσε.

 


Schulfächer- Δραστηριότητα 1


Schulfächer Memory- Δραστηριότητα 2


Ende - Δραστηριότητα 7


Mein Traumstundenplan- Δραστηριότητα 5


Δημιουργός Σεναρίου: ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΑ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΠΕΡΠΕΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Eine kleine Schulgeschichte» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
4040