Φάση Σεναρίου

Αγγλική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)

Διαχείριση στερεών αποβλήτων Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγγλική γλώσσα

3 ώρες

Αφόρμηση και εκμάθηση εισαγωγικών εννοιών

45λεπτά

Διδακτικοί στόχοι:

Μετά την ολοκλήρωση της 1ης διδακτικής ώρας ο μαθητής θα πρέπει να μπορεί

1. να συνδέει το πρόβλημα της διαχείρισης στερεών αποβλήτων με τον παγκόσμιο χαρακτήρα του (Δραστηριότητα 1,2)

2. να αναφέρει τις πηγές των στερεών αποβλήτων (Δρ. 3, 4)

3. να αναφέρει τα κύρια χαρακτηριστικά των μεθόδων διαχείρισης των στερεών αποβλήτων (Δρ. 3, 5, 6)

4. να εντοπίζει τις κρίσιμες παραμέτρους του προβλήματος (Δρ. 1, 5, 6, 7)

Διάρθρωση:

1) Αφόρμηση (10'): Προβολή βίντεο για την κινητοποίηση των μαθητών, την ανάκληση γνώσεων και την έκφραση του προβληματισμού τους σχετικά με το θέμα.

2) Εισαγωγικές έννοιες (30'): τι είναι τα στερεά απόβλητα, γιατί υπάρχει ανάγκη διαχείρισής τους και πώς τα διαχειριζόμαστε

3) Αυτοαξιολόγηση (5')


Εισαγωγή στη διαχείριση στερών αποβλήτων - Το παράδειγμα της Ινδίας

στόχος 1, 4

Το παράδειγμα της Ινδίας

Τα στερεά απόβλητα - solid waste

στόχος 2

Τεχνικές Διαχείρισης Αποβλήτων

Σε ομάδες των 4-5 ατόμων να διερευνήσετε στον παρακάτω υπερσύνδεσμο μία-δύο τεχνικές Διαχείρισης αποβλήτων. Να κρατήσετε σημειώσεις για να παρουσιάσετε τα κύρια χαρακτηριστικά τους στην ολομέλεια. (στόχος 3,4))

Διαχείριση των στερεών αποβλήτων

στόχος 3, 4

Τι προσπαθούμε να επιτύχουμε με την διαχείριση των στερεών αποβλήτων;

στόχος 4

Τοπικό ή παγκόσμιο θέμα η διαχείριση των στερεών αποβλήτων;

στόχος 1

Η διαχείριση των αποβλήτων είναι ένα παγκόσμιο περιβαλλοντικό θέμα που απασχολεί τους ανθρώπους σε όλες τις χώρες.

Πηγές στερεών αποβλήτων

Διαβάστε το κείμενο και εντοπίστε ποιες είναι οι πηγές των στερεών αποβλήτων (στόχος 2,3)

Πηγή: Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο GUnet, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΥΖΕΡΙΔΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Διαχείριση στερεών αποβλήτων Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγγλική γλώσσα» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
287