Φάση Σεναρίου
Αγγλική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Διαχείριση στερεών αποβλήτων Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγγλική γλώσσα
Αφόρμηση και εκμάθηση εισαγωγικών εννοιών
Διδακτικοί στόχοι:
Μετά την ολοκλήρωση της 1ης διδακτικής ώρας ο μαθητής θα πρέπει να μπορεί
1. να συνδέει το πρόβλημα της διαχείρισης στερεών αποβλήτων με τον παγκόσμιο χαρακτήρα του (Δραστηριότητα 1,2)
2. να αναφέρει τις πηγές των στερεών αποβλήτων (Δρ. 3, 4)
3. να αναφέρει τα κύρια χαρακτηριστικά των μεθόδων διαχείρισης των στερεών αποβλήτων (Δρ. 3, 5, 6)
4. να εντοπίζει τις κρίσιμες παραμέτρους του προβλήματος (Δρ. 1, 5, 6, 7)
Διάρθρωση:
1) Αφόρμηση (10'): Προβολή βίντεο για την κινητοποίηση των μαθητών, την ανάκληση γνώσεων και την έκφραση του προβληματισμού τους σχετικά με το θέμα.
2) Εισαγωγικές έννοιες (30'): τι είναι τα στερεά απόβλητα, γιατί υπάρχει ανάγκη διαχείρισής τους και πώς τα διαχειριζόμαστε
3) Αυτοαξιολόγηση (5')
Εισαγωγή στη διαχείριση στερών αποβλήτων - Το παράδειγμα της Ινδίας Διευκρίνιση
Τεχνικές Διαχείρισης Αποβλήτων Διευκρίνιση
Τοπικό ή παγκόσμιο θέμα η διαχείριση των στερεών αποβλήτων; Διευκρίνιση
Πηγές στερεών αποβλήτων Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΥΖΕΡΙΔΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)