Φάση Σεναρίου
Αγγλική Γλώσσα (Γενικό Λύκειο)
Διαχείριση στερεών αποβλήτων Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγγλική γλώσσα
Διερεύνηση σε αγγλόφωνα περιβάλλοντα
Οι μαθητές ακολουθούν αγγλόφωνες διαδρομές ανάλογα με το επίπεδό τους στην αγγλική γλώσσα (ανάλογα με το επίπεδο που προκύπτει από το διαγνωστικό τέστ που πραγματοποιείται στην αρχή του σχολικού έτους) και κατά την κρίση του διδάσκοντα, με στόχο να βελτιώσουν βιωματικά τις δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα και να ενισχύσουν τις γνώσεις τους τόσο σε θέματα γλώσσας όσο και στα σχετικά περιβαλλοντικά θέματα. Για τη 2η διδακτική ώρα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής σύμφωνα με τα παρακάτω:
1η επιλογή Βιβλιογραφική διερεύνηση σε αγγλόφωνες ιστοσελίδες (επίπεδο elementary)
2η επιλογή Προβολή διαδραστικού βίντεο - ξενάγηση (για όλα τα επίπεδα - σύνδεση με το μάθημα της φυσικής "μετατροπή ενέργειας" το βίντεο μπορεί να προβληθεί και συζητηθεί σε ώρα του μαθήματος της φυσικής για οικονομία χρόνου)
3η επιλογή Βιβλιογραφική διερεύνηση σε αγγλόφωνες ιστοσελίδες (επίπεδο advanced)
Διδακτικοί στόχοι:
Μετά την ολοκλήρωση της 2ης διδακτικής ώρας ο μαθητής θα πρέπει:
1.να εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του ώστε να περιγράφει παραδείγματα διαχείρισης αποβλήτων από την καθημερινή ζωή (Δραστηριότητες 1, 2, 3, 7, 8)
2. να επιλέγει την κατάλληλη πληροφορία, να την οργανώνουν και να την παρουσιάζουν προφορικά στα αγγλικά (Δρ. 2, 7, 8)
3. να επιχειρηματολογεί για τα οφέλη και τα προβλήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή των διαφόρων τεχνικών διαχείρισης αποβλήτων στην αγγλική γλώσσα (Δρ. 4, 5, 6)
4. να συνεργάζεται για την παραγωγή γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα (Δρ. 2, 9)
(βλ. σχόλια δραστηριοτήτων)
What's Waste and what's the way to go with it? Διευκρίνιση
How a waste-to-energy plant works Διευκρίνιση
Waste Management Options Διευκρίνιση
Write an essay about the pross and cons of ... Διευκρίνιση
Σύνδεση με τα προηγούμενα Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΚΥΖΕΡΙΔΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΒΑΚΑΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)