Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Η ιστορία της γειτονιάς στο χθες και το σήμερα
Σε αυτή τη φάση, ο/η εκπαιδευτικός εστιάζει στην αποτύπωση των γνώσεων, των ιδεών και της ιστορικής ενσυναίσθησης που απέκτησαν τα παιδιά κατά την ενεργό ενασχόλησή τους με το θέμα.
Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται μπορεί να αφορούν τη δημιουργία ιστοριών από μικρές ομάδες παιδιών είτε σχετικά:
α) με τη χρονική εξέλιξη ενός σημαντικού σημείου της γειτονιάς (τα παιδιά παρατηρούν τέσσερις εικόνες ενός σημαντικού σημείου της γειτονιάς που δίνονται σε τυχαία σειρά και καλούνται να αναγνωρίσουν τη χρονική του εξέλιξη έτσι ώστε να συνθέσουν την ιστορία του από το χθες έως το σήμερα) είτε
β) με την κατάθεση απόψεων σχετικά με το σχεδιασμό της γειτονιάς του μέλλοντος (τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν στο χάρτη της γειτονιάς, εικόνες που αποτυπώνουν τις ιδέες τους για το πως θα μπορούσε να είναι η γειτονιά στο μέλλον).
Σε κάθε περίπτωση ο/η εκπαιδευτικός είναι σημαντικό να παροτρύνει τα παιδιά να αιτιολογούν τις απόψεις τους.
Η ιστορία της γειτονιάς από το χθες στο σήμερα Διευκρίνιση
Δημιουργώ τη γειτονιά του αύριο Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΛΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)