How do you do, Mr. Shakespeare

Αγγλική Γλώσσα (Δημοτικό)

How do you do, Mr. Shakespeare

3 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το έργο του Shakespeare και το θέατρο, γενικότερα, στην εποχή του.
 


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Για να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με πολιτισμικά στοιχεία της Αγγλικής Γλώσσας, το σενάριο τους γνωρίζει με το Shakespeare, τον μεγαλύτερο δραματουργό της Μεγάλης Βρετανίας. Οι μαθητές ενημερώνονται για το θέατρο στην εποχή του και γνωρίζονται με ένα από τα σημαντικότερα έργα του, το Romeo and Juliet.

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Δημοτικό
Θεματική Ταξινομία
Αγγλική Γλώσσα > Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός > Κατανόηση προφορικού λόγου >
Τύπος Διαδραστικότητας
Ενεργός μάθηση
Επίπεδο Διαδραστικότητας
υψηλό
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Introducing William Shakespeare
25λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Theatre in Shakespeare's time
40λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Shakespeare's plays
25λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη
Romeo and Juliet
45λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Τάξη και σπίτι (για το φύλλο εργασίας 2)
Διδακτικοί Στόχοι
Να γίνει γνωστός και πιο οικείος ο Shakespeare και τα έργα του
Να εξοικειωθούν οι μαθητές με πολιτισμικά στοιχεία της Αγγλικής Γλώσσας
Να βελτιωθούν οι δεξιότητες πλοήγησης στο διαδίκτυο και εύρεσης συγκεκριμένων πληροφοριών (scanning)
Να βελτιωθούν οι δεξιότητες κατανόησης με χρήση του συγκειμενικού πλαισίου (guessing from context)
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
Shakespeare, θέατρο, Romeo and Juliet, Ρωμαίος και Ιουλιέτα, Σαίξπηρ,
Υλικοτεχνική υποδομή
1 υπολογιστής ανά 2 ή περισσότερα άτομα (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των υπολογιστών) ή προβολικό μηχάνημα

Δημιουργός Σεναρίου: ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΠΡΑΤΣΟΛΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΜΑΛΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΜΗΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «How do you do, Mr. Shakespeare» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).