Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Ο υπολογιστής στην καθημερινότητα του νηπιαγωγείου
Ο/η εκπαιδευτικός αναπτύσσει δραστηριότητες, προκειμένου οι μαθητές να εντοπίσουν την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους και να τη συσχετίσουν με την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν στο νηπιαγωγείο.
Η δραστηριότητα της διαδραστικής παρουσίασης, αξιοποιεί τη μέθοδο της επίλυσης προβλήματος με σκοπό να κινητοποιήσει στοχαστικά τα παιδιά, να επιλέξουν τη συσκευή που καλύπτει την ανάγκη τους και να δικαιολογήσουν την επιλογή τους με βάση χαρακτηριστικά γνωρίσματα, που αναπτύχθηκαν σε προηγούμενες φάσεις.
Η δραστηριότητα θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε ομάδες (4-5 ατόμων) και στη συνέχεια κάθε ομάδα να παρουσιάσει στην ολομέλεια τις προτάσεις της, ώστε να ευνοηθεί η διαδικασία της ομότιμης αξιολόγησης (peer review).
Οι ΤΠΕ στην καθημερινότητα του νηπιαγωγείου
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΛΙΟΥ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΑΜΠΑΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΤΣΑΛΑΓΙΩΡΓΟΥ ΕΛΕΝΗ (Συντονιστής)