Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 7 από 7 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανόρθωση εναλλασσόμενης τάσης

Ηλεκτρονική - Αυτοματισμός (Ε.Ε.)

Απλά ηλεκτρικά κυκλώματα - Νόμος του Ωμ

Ηλεκτρονική - Αυτοματισμός (Ε.Ε.)

Περιοχές λειτουργίας τρανζίστορ BJT - Ευθεία φόρτου - Σημείο Q

Ηλεκτρονική - Αυτοματισμός (Ε.Ε.)

Από την απλή στη σύνθετη και πολλαπλή δομή επιλογής

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές