Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 7 από 7 αποτελέσματα

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Ψηφιακός Κόσμος

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Arduino : Μάθηση στη πράξη-Δομή Επιλογής

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Δημιουργία παιχνιδιού με το ΜΙΤ AppInvnentor (Πινγκ - Πονγκ).

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Δημιουργία παιχνιδιού σε Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού