Φάση Σεναρίου
Πληροφορική (Γυμνάσιο)
Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο
3 ώρες
Επιμέλεια εμφάνισης περιβάλλοντος παιχνιδιού
15λεπτά
Στη φάση αυτή οι μαθητές θα επιμεληθούν την εμφάνιση του παιχνιδιού. Στοιχεία του περιβάλλοντος του παιχνιδιού έχουν ήδη ρυθμιστεί μέσα από τα φύλλα εργασίας που χρησιμοποίησαν οι μαθητές στις προηγούμενες φάσεις, καθώς αποτελούσαν μέρος της λειτουργικότητας του προγράμματος.
Κατά τη διάρκεια της φάσης αυτής οι μαθητές θα εργαστούν χωρίς να έχουν στη διάθεσή τους φύλλο εργασίας, καθώς είναι επιθυμητό να αφεθούν ελεύθεροι να διαμορφώσουν το περιβάλλον όπως επιθυμούν αξιοποιώντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Στοιχεία του περιβάλλοντος που μπορούν οι μαθητές να αλλάξουν είναι το σκηνικό, οι μορφές και οι ενδυμασίες.
Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.