Φάση Σεναρίου
Μαθηματικά (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Ανακεφαλαίωση - Αξιολόγηση
Στο πρώτο μέρος της φάσης αυτής ο διδάσκων σε συνεργασία με τους μαθητές συνοψίζει τα συμπεράσματα από τις προηγούμενες φάσεις (5΄). Δίνεται έμφαση στον κλασικό ορισμό πιθανότητας και τονίζεται ότι μπορεί να εφαρμοστεί μόνο όταν τα απλά ενδεχόμενα είναι ισοπίθανα.
Στην αξιολόγηση (φύλλο εργασίας) επιδιώκουμε να ελέγξουμε τον βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων (15΄). Αξίζει, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι αξιολόγηση γίνεται τόσο κατά τη διαδικασία επίλυσης εφαρμογών-ασκήσεων, όσο και κατά τη διάρκεια της ανακεφαλαίωσης. Και στις δύο αυτές φάσεις ο διδάσκων επιδιώκει να ενεργοποιήσει τους μαθητές με στόχο την εμβάθυνση στη νέα γνώση και τελικά στην επίτευξη των διδακτικών στόχων που έχει θέσει.
Δημιουργός Σεναρίου: Ανδρέας Λύκος (Εκπαιδευτικός)