"Μελετώ τους δεινόσαυρους"

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Προσχολική)

"Μελετώ τους δεινόσαυρους"

3 ώρες
Γενική περιγραφή περιεχομένου

Το παρόν ψηφιακό σενάριο στοχεύει στο να εντρυφήσουν τα παιδιά στο θέμα των δεινοσαύρων και κυρίως στη χρονολογική τους κατάταξη.


Εκπαιδευτικό Πρόβλημα

Τα παιδιά μελετούν και εμβαθύνουν το θέμα των δεινόσαυρων  μαθαίνοντας να κατατάσσουν τον καθένα ξεχωριστά στη χρονολογική περίοδο που ανήκε: Τριαδική, Ιουρασική και Κρητιδική.

 

at 50/100
Εκπαιδευτική Βαθμίδα που απευθύνεται το σενάριο
Προσχολική
Θεματική Ταξινομία
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης >
Τύπος Διαδραστικότητας
Συνδυασμός παθητικής και ενεργητικής μάθησης
Επίπεδο Διαδραστικότητας
μεσαίο
Προτεινόμενη ηλικιακή ομάδα:
-6
6-9
9-12
12-15
15-18
18-25
25+
Φάσεις Ψηφιακού Σεναρίου:
Τι ξέρουμε για τους δεινόσαυρους;
60λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Στη γωνιά της παρεούλας (ολομέλεια τάξης)
Ας μάθουμε παίζοντας
60λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Γωνιά παρεούλας (ολομέλεια) - γωνιές υπολογιστών (τριάδες) - γωνιά εργασίας (τραπεζάκια)
Κάνω λοιπόν για παλαιοντολόγος;
60λεπτά
Χώρος Υλοποίησης
Στις γωνιές των υπολογιστών (δυάδες) - γωνιά εργασίας (ατομικά)
Διδακτικοί Στόχοι
Να συνειδητοποιήσουν την ύπαρξη των δεινοσαύρων ανάλογα την περίοδο
Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των δεινοσαύρων και να τις πάρουν ως κριτήρια
Να βρουν υποθέσεις/απαντήσεις για την εξαφάνιση των δεινοσαύρων
Να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τους δεινόσαυρους
Λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν τη θεματική του σεναρίου
δεινόσαυροι, νηπιαγωγείο, Φυσικό περιβάλλον, Ταξινόμηση, χρονική σειροθέτηση, Τ.Π.Ε., προσχολική εκπαίδευση,
Υλικοτεχνική υποδομή
Δύο υπολογιστές με σύνδεση στο διαδίκτυο, μηχάνημα προβολής, εκτυπωτής, φωτοτυπικό

Δημιουργός Σεναρίου: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «"Μελετώ τους δεινόσαυρους"» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.