Φάση Σεναρίου

Ερευνητική Εργασία - Project (Γυμνάσιο)

ΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

3 ώρες

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

45λεπτά
  1. Οι μαθητές αξιολογούνται με βάση τα όσα διδάχτηκαν και έκαναν μέσα στην τάξη.
  2. Αξιολογούνται για τις ατομικές εργασίες αλλά και τη συμμετοχή τους στις ομαδικές τους εργασίες .
  3. Αξιολογούνται για τον γραπτό και προφορικό τους λόγο, τη γενικότερη συμμετοχή τους στο μάθημα, το ενδιαφέρον τους για τη διεκπεραίωση των ερευνητικών εργασιών,τη συμβολή τους στην προσπάθεια της ομάδας τους.
  4. Αξιολογούνται για τη συνεργασία τους με τους συμμαθητές τους, για την υπευθυνότητά τους αλλά και την ανοχή τους σε ζητήματα ετερότητας και διαφορετικότητας.
  5. Κρίνεται η ικανότητα πρόσληψης και αξιοποίησης των ιδεών της θεματικής ενότητας "Στάσεις ζωής " και η ποιότητα των κειμένων που παράγουν στη διάρκεια των τριών φάσεωντης διδασκαλίας.
  6. Λαμβάνεται υπόψη η δυνατότητα σύνδεσης του θεματικού περιεχομένου με τη σύγχρονη πραγματικότητα και η ικανότητα των μαθητών να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική τους καθημερινότητα.

 


Δημιουργός Σεναρίου: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΤΣΑΠΡΑ (Εκπαιδευτικός)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «ΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο (βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.
2104